Jak na větší prsa bez plastiky

Jak na větší prsa bez plastiky
5 (100%) 1 vote

Jen málo žen je skutečně spokojeno s velikostí svých ňader. A když jim nejde o velikost, tak o velikost a tvar zcela určitě. Návštěva plastického chirurga je naštěstí až tou úplně poslední možností, ještě předtím se budou hodit nejrůznější rady a tipy na téma jak na větší prsa bez plastiky – od vhodného oblečení až po nejrůznější přírodní povzbuzovače růstu.

Porod, prudká změna váhy, špatná výživa nebo onemocnění v dětství ale i genetické dispozice mohou způsobit, že váš dekolt není tak velký a pevný, jak byste si přály. Ale není třeba hned házet flintu do žita. Nicméně začneme pěkně od začátku.

Anatomie ženského poprsí aneb proč právě já?

Během embryonálního vývoje ani v prvních letech věku není v oblasti hrudníku mezi děvčaty a chlapci prakticky žádný rozdíl. Vše se začne lámat až v pubertě. Bradavka se začne zdvihat nad povrch kůže a prostor pod ní se pomalu zaplňuje tkání a charakteristicky se zakulacuje. Plně vyvinutý prs se rozpíná od 3. do 6. žebra (v případě větší velikosti i dále), v horizontální rovině pak sahá od střední čáry podpaží až po okraj hrudní kosti. Samotná anatomie tohoto sekundárního pohlavního znaku je pak tvořena vazivovým tkanivem, tukem a 15-20 mléčnými žlázami.

Jak na větší prsa bez plastiky

Výsledná velikost prsů je tedy kombinací velikostí tukové tkáně, mléčných žláz a svalů. Mléčné žlázy se zvětšují v období těhotenství a kojení (později se obvykle vrací do své původní velikosti), velikost tukové části se odvíjí od „oplácanosti“ postavy a svalová část má na svědomí udržení pevného a krásného tvaru. Po ukončení puberty (přibližně v 19. letech věku) přestávají prsa růst a a formovat se. A to až do doby těhotenství a kojení. Při nesprávné péči však mohou časem povolovat prsní svaly a vazy a ňadra se naopak ještě opticky zmenší.

Naštěstí vcelku nesejde na tom, jestli máte malý dekolt už od přírody nebo jste k němu přišly tak nějak mimochodem během svého života. Vždy existuje přírodní pomoc, i když vás to bude stát trochu času a úsilí.

Postupy, které umí ovlivnit velikost ženský prsů

  • stimulace a rozvíjení prsních svalů a vaziv
  • větší přísun zdravých tuků
  • zvýšení průtoku krve v oblasti hrudníku, podporující růst a vývoj prsního svalstva
  • optimalizace hladiny pohlavních hormonů v krvi

Chci velká prsa ihned aneb včera bylo pozdě!

Řada žen začne svůj dekoltový problém řešit poprvé pár dnů před odchodem na významnou společenskou nebo firemní akci, kdy si zkrátka nejsou schopné vybrat žádné vhodné šaty a pohled do zrcadla je děsí. Tady je místo pro šikovné optické triky.

Nejčastěji jsou to push-up podprsenky nejlépe ještě s vycpávkou, které bez potíží zvládnout dodat jednu i dvě velikosti navíc. Musí ale dokonale sedět, aby byl dojem přirozený a dokonalý. Ještě předtím, že se vypravíte pro svůj nový kousek do obchodu, důkladně se změřte. Metr veďte nejdříve těsně pod prsy a poté přes bradavky a zapište si naměřené hodnoty. Metr musí být vždy rovně, takže použijte krejčovský a dívejte se přitom do zrcadla nebo požádejte partnera či kamarádku. Hodnoty zadejte do volně dostupných internetových tabulek, zapište si svou velikost a vydejte se na lov.

Jak na větší prsa bez plastiky

Nákup přes e-shop spíše nedoporučujeme zvláště pokud vám hoří termín. Naměřená velikost je totiž jen orientační, může se pohybovat směrem nahoru i dolů v závislosti na výrobci nebo střihovém typu podprsenky. Dobře vybraná push-up podprsenka ale udělá vaším výstřihem doslova zázraky. O něco vyšší levelem je korzet s vysokým horním okrajem, který bývá součástí lepších plesových šatů.
megaprsia-728x90-1455710032.jpg

V neposlední řadě lze vsadit také na optický dojem
Pokud je vaše linie pasu výrazná a vy ji ještě podtrhnete např vhodným přestřižením šatů nebo výrazným páskem, bude se váš dekolt jevit o hodně větší, než ve skutečnosti je.

Masáž – příjemná a zdraví prospěšná technika pro zvětšení prsů

Masáž prsů máme obvykle spojenou s erotickými představami, ale funguje skvěle i samostatně jako součást programu pro větší a pevnější prsa. Nejde o nic složitého, stačí si udělat čas jednou denně po dobu 10 minut a a trochu se se svými přednostmi pomazlit.

Začíná se kroužením po směru hodinových ručiček (alespoň 20x) a poté se směr vymění a znovu stále dokola. Není na tom, nic složitého a stačí opravdu kroužit pouze 10 minut denně. Jde o ideální součást koupele, večerní přípravy do postele. Pohyby by měly být pomalé, vláčné a především příjemné. Jejich úkolem je stimulovat krevní oběh a tím i proudění lymfy, vyživující svaly a další tkáně.

Masáž je vhodné podpořit co nejčastějším chozením „na ostro“ bez podprsenky nebo alespoň bez té s pevnými všitými kosticemi. Krevní oběh se nenaruší a navíc budou mít prsní svaly a vazy příležitost k tomu se trochu pocvičit a zpevnit. Pokud nosíme podprsenku, tak je vlastně nepoužíváme, a to svalům nikdy nedělá dobře.

“Naopak při sportovních aktivitách noste pevnou podprsenku vždy, jinak by se vazy mohly nadměrnou zátěží začít vytahovat! Zvláště běh nebo poskoky jsou v tomto ohledu velmi nebezpečné ” - radí zkušení výrobci spodního prádla.

Masáž pro zvětšení poprsí má i nezanedbatelný zdravotní efekt. Zvyknete si totiž dotýkat se svého poprsí, seznámíte ses jeho tvarem a rychleji tak odhalíte případné abnormality, které by mohly předcházet zhoubnému rakovinnému bujení. A za jak dlouho lze očekávat první výsledky? Obvykle za několik týdnů, vše však můžete urychlit používáním přírodních doplňků stravy určených pro krásnější a pevnější dekolt.

Náš tip: existuje ještě druhý typ masáže, který nakazuje „točit” prsy pouze ve směru vzhůru a to nejméně 100x za sebou v intervalu 2x denně. Ne všem ženám je ale takový postup příjemný. Musíte sama vyzkoušet, co platí na vás. Výsledky obou typů masáží jsou srovnatelné.

Můžete také spojit příjemné s užitečným
Spojte svou masáž s nějakým příjemným olejem, třeba kokosovým, olivovým nebo třeba kokosovým (vhodné je i tělové mléko s těmito složkami).

Dodáte tak pokožce důležité živiny, takže bude vypadat krásnější. A důležitý je i aromaterapeutický efekt – jednoduše řečeno, krásné vůně vám dodají lepší náladu jako mávnutím kouzelného proutku, takže se na svou každodenní masážní rutinu začnete brzy těšit.

Jak na větší prsa bez plastiky

Větší prsa díky cvičení

Ano, i cvičení může být šikovnou cestou k většímu a především pevnějšímu poprsí. Zvětšení o několik velikostí ale nečekejte. Jde spíše o jejich nadzvednutí a úpravu tvaru. Určitou míru objemu ale samozřejmě naženou posílení prsní svaly a navíc vás díky těmhle pár šikovným cvikům budou i méně bolet záda. A jak začít?

Cvik první: indické dlaně

Tuto pozici budete nejspíš znát ze všech těch posvátných hinduistických sošek, s dlaněmi stlačenými k sobě, zvednutými lokty a zasněným pohledem. V jejich případě jde o harmonii mysli, ale myse zaměříme spíše na tu tělesnou

Sedněte si nebo stoupněte,spojte ruce před hrudní kostí tak, aby vám lokty trčely ven co nejdále od sebe a zatlačte ruce prudce proti sobě. Vydržte asi 2 vteřiny a zase povolte. Když to uděláte 10x, získáte jednu sérii. A během jednoho dne byste měly takové série zvládnout 3-4 s menšími přestávkami. Při cvičení dejte pozor, aby vaše záda byla perfektně rovná.

Cvik druhý: kliky vestoje

Není to tak složité, jak by se mohlo na první pohled zdát. Koneckonců, tento cvik je běžnou součástí hodin jógy nebo pilates určených pro přípravu na domácí trénink. Položte dlaně na zeď v takové výšce, aby konečky prstů lícovaly s úrovní brady. Vystrčte lokty do stran, vydechněte a pomalu se přibližte ke stěně, nadechněte se a vraťte zpět. Jednu sérii získáte opakováním 20x a denně jsou vhodné 2-3.

Cvik třetí: posilování s jedno ručními činkami

Nebojte se, pokud se u vás tohle fitness nářadí nevyskytuje, vezměte si místo nich dvě jednolitrové lahve naplněné vodu. Lehněte si s nimi na záda na zem (nejlépe na podložky nebo koberec). Rozpažte a nadechněte se, s výdech závaží pomalu zvedejte a s nádechem zase vraťte zpět. U tohoto cviku je důležité, aby byly lokty neustále vyrovnané a propnuté. Intenzita a doporučená četnost je stejná jako u cviku číslo 2.

Tipy ke cvičení:

První dva cviky zvládnete bez potíží i o přestávce v práci, ten poslední si pak nechte nadoma třeba před masáží prsů (viz. výše).

Počet cviků si postupně přizpůsobujte. Zpočátku cvičte jen tolik, kolik zvládnete a poté přidávejte. Svaly by vás nikdy neměly bolet ještě druhý den!

Není dobré cvičit úplně každodenně, svaly potřebují také nějaký prostor pro růst a regeneraci (věděly jste, že svaly nerostou přímo při samotném cvičení, ale až v noci, kdy je celý organismus v klidu?). Dva nebo tři dny v týdnu si tak dejte od posilování pauzu.

Dobrý tip
Dbejte na dostatek spánku, aby vaše tělo mělo dost času na to se přizpůsobit a spustit ty správné růstové procesy.

Jak zlepšit efektivitu cvičení?

První výraznější změny byste na svém dekoltu při důkladném cvičení měly zaznamenat během 4-6 týdnů. Ale pokud do své pravidelné pohybové aktivity zařadíte plavání, půjde všechno ještě rychleji.

O zdravý svých prsních svalů dbejte dlouhodobě – především, pokud pracujete v kanceláři. Nesprávný způsob sezení na židli je ničí, stejně jako záda. Hlídejte si proto optimální polohu, případně se o ní poraďte s fyzioterapeutem. Pomoci mohou i židle s anatomicky tvarovanými podsedáky nebo balanční podložky.

Věděli jste, že:
Oblíbené sezení na gymnastickém míči je doporučováno praktikovat pouze na 15-30 minut denně? Poté zádům už spíše ubližuje. Jako permanentní náhrada židle se proto rozhodně nehodí.

Jak na větší prsa bez plastiky

Prášky na zvětšení poprsí a jak to s nimi je

Tu zdánlivě nejjednodušší cestu jsme si nechali nakonec. Mnohé reklamy přece slibují, že stačí užívat jednu nebo dvě speciální tabletky denně a prsa se za pár týdnů vytvarují a zformují přesně tak, jak je potřeba.

Tabletky na zvětšení poprsí dodají vašemu tělu každý den tu správnou dávku živin a především rostlinných fytoestrogenů. Ty jsou velmi podobné ženským pohlavním hormonům estrogenům, zodpovědným za růst a vývoj poprsí v období puberty a v těhotenství.

megaprsia-970x250-1455710032.jpg

Právě zvýšení hladiny těchto hormonů v krvi dokáže růst ňader zase přirozeně nastartovat a také mírně zvětšit prsní žlázy, takže vaše vnady budou kypřejší a kulatější. Fytoestrogeny ale nejsou žádnými umělými hormony, jejich úkolem je donutit váš organismus k výrobě vlastního estrogenu přirozenou cestou.

Na našem trhu existuje celá řada účinných produktů, na špičce stojí mj. také přírodní doplněk stravy Breast Extra. Prodávaný nejenom na internetu, ale také ve vybraných lékárnách nebo kvalitních salónech krásy. Vychází z osvědčené receptury bylinných masáží a obkladů určených pro větší pružnost, pevnost a krásu poprsí.

Internetová prezentace slibuje uživatelkám Breast Extra následující:

  • stimulace a rozvíjení prsních svalů a vaziv
  • větší přísun zdravých tuků
  • zvýšení průtoku krve v oblasti hrudníku, podporující růst a vývoj prsního svalstva
  • optimalizace hladiny pohlavních hormonů v krvi
Účinné složky v čele s Damiánou, Andělikou, Saw palmetto a extraktem z Wild Yam mají příznivý vliv na fungování ženských pohlavních orgánů, podporují krvetvorbu, postrčí produkci pohlavních hormonů žádoucím směrem a všeobecně působí na ženský organismus blahodárně.

Ženy, které se rozhodly zvětšit své poprsí za pomoci Breast Extra, s i také ve většině případů všimly kratší a méně bolestivé menstruace. První změny ve struktuře poprsí pak označily za patrné již po dvou týdnech užívání tabletek. A to vše bez jakýchkoli vedlejších účinků.

Jak na větší prsa bez plastiky

Prsa vám zvětší i správný jídelníček

Ať už si z dostupných metod zvětšení poprsí vyberete cokoli, neměli byste zapomenout ještě na jeden důležitý prvek: správný jídelníček. Přírodní fytoestrogeny lze najít v mnoha potravinách, zejména v:

  • klíčcích
  • luštěninách
  • ořeších
  • sóje
  • semínkách
Mají příznivý vliv i na hladinu špatného cholesterolu v krvi a je prokázáno i jejich preventivní působení proti osteoporóze.

Další důležitou položkou jsou zdravé tuky. Ty hledejte především v mléčných výrobcích a rostlinných olejích. Pomohou prsní tukové tkání celé ňadro vyplnit a přirozeně zakulatit. Rozhodně se tedy vyplatí s nimi v jídelníčku počítat. Pak bude vaše cesta k většímu a pevnějšímu poprsí nejenom rychlá, ale také chutná.